Information om att köpa

Alla tavlorna är till försäljning om inget annat anges.

Intresserad eller har frågor, kontakta mig på:

[email protected]


Priser
Jag har en ungefärlig prislista som jag utgår från när jag prissätter vid utställningar - samma priser gäller när jag säljer privat, dock kan jag gå ner lite i pris eftersom utställningskostnader och galleristens provision uteblir. Läs mer om frakt och leverans nedan.

Prisexempel
Storlek ca 30 x 40 (akryl på uppspänd canvasduk) max 1000 kr. Beroende på material och arbetstimmar m.m.

Frakt och leverans
Bor köparen inom Västra Götaland försöker jag leverera tavlan personligen om det är möjligt. Jag har inga exakta priser för frakt eftersom det är olika beroende på verkets storlek och vikt. Dock väger inte canvasdukar så mycket - så fraktkostnaderna är inte höga. Fraktkostnaden och leveranssättet pratar vi om vid ett eventuellt köp.

Jag är i Stockholm med jämna mellanrum och reser även till andra städer inom mitt jobb - så när jag kan levererar jag personligen.

Beställningar
Jag gör tavlor på beställning. Har du en idé om motiv, färger, storlek - fråga mig så kommer vi överens om ett pris. Blir du inte nöjd finns inga köpkrav. Jag gör mitt bästa för att tillgodose alla önskningar - men med min egen prägel. Hittills har alla beställningar blivit lyckade och köparen nöjd.

Övrig information

Mina köpare finns i hela landet. Två av mina tavlor finns i London och en i Los Angeles.