#1 - - Blue Harvey:

All kärlek till dina flickor och tavlor :) och hon på bilden påminner dessutom lite om Lady Gaga :D

#2 - - Sara:

Men vad du är duktig! :-)

#3 - - bella:

denna va härlig!

#4 - - Therese:

Fruktansvärt snygg tavla! Kan vara en av de mest fantastiska jag någonsin sett. Jag är ingen konstnörd, det kan jag ärligt säga. Men den där tilltalade mig extremt mycket!

#5 - - Anonym:

MY EYES THEY BURN!

#6 - - Hannah:

Wow! Man blir verkligen inspererad. Vilka snygga tavlor du gör :D

#7 - - Anna:

Oh, denna var ju helt underbar! =)

Damien Hirst gillar jag..konst får gärna slå över till det makabra, i min smak.. gillar igentligen detmesta som är lite udda och eller "in you face" liksom =)

Och jo man kan köpa ryggkotor och annat skumt.. Hihi..

#8 - - Liina:

Sv; Den här är helt underbart fin!! Blir riktigt imponerad av det du gör... utan att överdriva... du fick min mailadress i det här mailet, du kanske kan maila mig så att vi kan hålla lite kontakt angående min beställning? Jag skulle vilja ha den större med, (ganska mycket större) höjd 100cm och lite smalare i bredden... kanske, jag vet inte... (planen är att ha en/två st till i samma stuk bredvid) vad skulle det i så fall kosta tror du?