#1 - - johanna:

grymma bilder !!



FÖLJ MIN KAMP MOT ETT DROGFRITT LIV. Läs min blogg där

jag skriver om mitt liv som föredetta narkoman och min passion för kläder

och mode, och se modebilder, skvaller, de nyaste trenderna och

politiken runt missbruk och narkomani. Hjälp mig att sprida budskapet,

du har stort inflytande med dina läsare, du har makt. Hjälp mig få folk att få

upp ögonen för bortglömda missbrukare som inte fått den hjälpen jag har fått.

Media är makt. MVH JohannaZoe



#2 - - adelle:

vilka fina tavlor!!! glad att jag hittade hit :)



kika gärna på min illustrationsblogg :)

#3 - - Anonym:

yepp det är ett finfint omslag :) inte hunnit bläddra i den så mkt än dock.



Läcker tavla!

#4 - - Maja:

frän!

#5 - - lovisa:

coolt!

#6 - - britta:

haha ja man hittar nya bloggar genom de gamla, det blir som ett litet sällskap. Jag tycker att det är mysigt. :)



Jag är lite hooked up på ugglor, så den här gillade jag otroligt mycket. Come to mama!

#7 - - Desperat Reflekterande Kvinna:

<3 JAG ÄLSKAR UGGLOR! <3

#8 - - Frida:

Åhhh, älskar denna!

#9 - - Pamela:

Love love love!!!