#1 - - Cissi:

Tack snälla =)



Jo det är verkligen ingenting jag målat förut om man säger så... och det märks! Känner mig verkligen osäker för varje penseldrag jag lägger till om det verkligen ser bra ut eller inte :P Men jag sa till mig själv att det är dags att börja avancera lite, våga måla nått nytt, pröva på olika saker och det kan man ju säga att jag vågade göra nu :P Vi får med spänning följa hur det här projektet ska sluta =)



#2 - - Henrik Broden:

Ah den här var schyst. Mysiga färger. :)

#3 - - Josefine:

Så fin!



Sv: Nej jag har inte mc-kort men sambon har. Är verkligen härligt i alla fall. :) Skulle vara kul att köra själv men jag är nog för feg för det. :P

#4 - - Adara - teckningar, foton, drömmar:

Åh jäklar vad snygg målning! Blir alltid så inspirerad. :)

#5 - - ida:

jävligt nice! jag brukar själv ha repeatlåtar när jag skapar.. det blir liksom ett soundtrack till tavlan hihi