#1 - - Lisette A:

Hejsan.. hrm gymnasium i skövde vet jag inte så mycket om.. Jag går på högskolan i skövde. Men lokalerna ligger i lilla skara :)

Snart kan du få höra mig med mitt backup-band på www.lisettea.se, men hemsidan är inte riktigt klar än och låtarna är inte färdigmixade.. men snart så, frågan om veckor nu.. Kan höra av mig när det är helt klart, så kan du få lyssna och tycka :)



Fina nya tavlor du har gjort! You go girl! :)

Bor du i skövde?

#2 - - Emmi:

sv: nä jag tror inte att du svarade, okej du är väldigt duktig :)

#3 - - Nicole:

På en del av dina tavlor har du om jag förstått saken rätt använt dig av någon slags akryl-spray? Jag är väldigt nyfiken:) Berätta gärna också vart du köper dina vanliga sprayfärger, det är så svårt att hitta roliga färger i butikerna tycker jag. Fina målningar förresten ;) Keep it going!