#1 - - Malin:

Sv; Åh vilken lyx, Ja det är tokgott, nästa helg får det väl bli kantareller :)



Vilken härlig tavla! Har tappat lusten, målade en tavla jag var nöjd med, sen råkade jag förstöra den :(

#2 - - FlizanLizan:

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

#3 - - Marcus:

Häftigt! :D

#4 - - Jennie:

Tavlorna är sååå fina! Jag är sjukt nöjd o de passar suveränt hemma hos mig:) Stort tack för ett grymt bra jobb :) :)

#5 - - A:

SV: Jag kan inte glömma den, haha :)

#6 - - Tina svarar::

Kul att höra att du är nöjd Jennie - det gör mig oerhört glad. Då känner jag att jag har lyckats som konstnär.

#7 - - Andréa:

Sv: Hmmm... men om det är ett riktigt glossigt gloss kan det ju inte fungera att lägga puder över?? Låter himla knepigt :-S

#8 - - Julia:

så fint :)



önskar dig en fin tisdag :)

#9 - - Henrik Broden:

Åh härliga nya målningar. :)



Svar: Kul att du gillade just "Easy right". Det är en av mina favoriter just nu. Jag förstår precis vad du menar. Man får en bra känsla av vita linjer på svart bakgrund. Har flera liknande målningar på gång.

#10 - - Emmi:

shit vad snygga saker du gör! :O

#11 - - angel:

fina tavlor :)