#1 - - SANDRA*:

Så himla snygg :)

#2 - - Helena:

Fan vad grym du är! Asballa tavlor :D

#3 - - Jasmine:

Svar: Du målar ju helt otroligt bra. Självklart ska det då kallas mästerverk. I mina ögon är du en otroligt duktig konstnär.



Kramar

#4 - - E:

sv::) Det skulle vara så coolt att vara på blogg.se´s framsida, grattis till dig!

#5 - - Rebecca:

Åh, älskar redan din konst efter att bara ha sett några exempel. Måste lägga in dig bland favoriterna så att jag kan köpa några senare i vår =)

#6 - - Sooz Photography:

sv: Jag älskar också den kombinationen, och minns den från en av dina bilder tidigare idag. Galet snyggt!



Och den här tavlan är helt fantastisk :o Du förtjänar verkligen att uppmärksammas.

#7 - - Josefine:

Otrloligt fina bilder. Gud, var duktig du är!

#8 - - Johan Margulis:

Jättefin konst du gör. Tycker om färgerna och uttrycken. Om du kommer ställa ut så meddela mig jättegärna.



vänligen

Johan

#9 - - CAMIE:

SV: Talangfulla personer ska berömmas så de kan bli ännu bättre :)



Det är helt sjukt snyggt asså! Så häftigt :D

#10 - - N I L M A:

sjukt snygg!

#11 - - HANNA:

galet snyggt du målar! :)

#12 - - jessicaeriksson:

tjena tjejen. snubblade över din sida. gillar verkligen det jag ser.



jag är själv illustratör och vart mycket inspirerad. hoppas mina verk kan göra detsamma för dej.

www.jessicaeriksson.se



Mvh jessica.

#13 - - Anonym:

fan vad snygga :D

#14 - - Sara:

Den här är jag GRYMT sugen på att köpa! Så oerhört fin! Kram

#15 - - Jennie:

Grymt fina tavlor!

Ska absolut beställa när jag kommer hem från Bangladesh! Längtar redan :)