#1 - - SANDRA*:

Tjusigt!

#2 - - Martina Nyquist:

Heej fina Tina! Har försökt mig på en svart ros men de jag har gjort har blivit så tunna så jag tror bladen går av, drar u till usa på onsdag så om det är lugnt fixar jag en när vi kommer hem istl? :)

Stor kram!

#3 - - Harvey Adams:

TUmmen upp för de glassiga färgerna! :D

#4 - - ida:

jävligt snygga verk, tror du skulle gilla mina eftersom jag gillar dina skarpt. sjukt orginellt. kolla gäna in mina illustrationer. :)

#5 - - linda - pictures, drawings, me:

älskar! du har en unik stil

#6 - - ida:

jag har ritat så länge jag kan minnas faktiskt! hur länge har du hållit på? snygga dr martens i din andra blogg. har likadana svarta :)

#7 - - ida:

härligt! själv har jag ladrig ställt ut eller liknande. får du något sålt? :)

#8 - - ida:

vilka fina utsikter! jag skulle lätt gå på vernissage ;) själv ska jag bli rockstjärna. jag har massa annat.. blir väl lite mer färg till hösten kanske. jag behärskar färg det gör jag. tycker det är härligt men jag älskar mina tuschpennor :)

#9 - - Anonym: