#1 - - Anna:

Hej! Vilken underbar konst, du har en riktigt cool stil! :)

Jag har en liten fråga också för jag fick nämligen syn på att du använt akrylspray på några av tavlorna. Tänkte fråga dig hur den är att jobba med? Jag har spacklat och slipat en modell i frigolit och behöver en slät yta. Tror du akrylspray skulle funka?



Tacksam för svar :) /Anna

#2 - - Nadine:

Du är en så jäkla duktig konstnär. Jag har kollat ett bra tag nu på dina fina bilder. Jag har precis gjort klart en tavla själv faktiskt =) Vore väldigt trevligt om du ville kolla in och säga vad du tycker :)

Kram

#3 - - Tina svarar:

Nadine.



Din blogg verkar inte fungera - lämna rätt bloggadress, jag vill gärna se ditt verk!

#4 - - Anna:

Tack för tipset :). Det ser tyvärr ut som att jag måste beställa från nätet då jag rotat igenom både hela Ängelholm och Helsingborg utan resultat. Men jag meddelar dig hur det gått sen när jag testat dem om jag inte löser det på annat sätt. Hej så länge :)

#5 - - Katja:

snyggt :)

#6 - - Nadine:

Oj! Det blev ett extra a förra gången. Men nu är det rätt =).

Jag har målat massor med tavlor, både förr och nu, jag kanske borde ha en blogg med bara konst i? I min nuvarande är det lite utav varje.