#1 - - kat:

jag har blivit ett fan av din konst!

#2 - - Linda - ndaiL:

Grymt coola!

#3 - - Jasmine:

Svar: Är man duktig, då förtjänar man att få beröm. :)

#4 - - Jennie:

Cool den blev! =)

#5 - - sabina:

Du ska verkligen suga åt dig som en svamp! :) Jag är helt faschinerad.

#6 - - ERICAPERZZON:

Gud vilken snygg tavla!



Svar: Så lite så:) Du är verkligen duktig!:)



/E

#7 - - Emmelist:

varsågod :D hur länge har du målat?

#8 - - CAMILLA:

sv: tack så mycket!



wow du är verkligen grym på att måla! så snyggt!!

#9 - - Else-Linn:

Det var så lite :) Säger bara vad jag tycker :)

#10 - - [lisa bjernhagen]:

sv: Åh, men ingen orsak hörru! Lika fint det där. Älskar hur du använder färgerna :)

#11 - - agge:

SV: Du är verkligen jätteduktig! Du lyckas få allt att bli svincoolt. Skulle jag göra samma sak skulle det bli katastrof. Typ kladdigt. Men du sätter allt på exakt rätt ställe. Det är precission (eller hur det nu stavas) :D:D

#12 - - Josefine:

Jag var också tveksam först och rätt annorlunda var det allt. Eller ja, jag tyckte att det var helt annorlunda. Den nya skivan är bra, men det är klart att de var grymt mycket bättre på 80-talet! :)

#13 - - Kashaya:

Tror jag måste köpa en av dina tavlor någon gång.=) Just nu har jag tyvärr ingen plats...

#14 - - Emma-Lou:

Coola tavlor ju :)



SV: Ja, jag tror att det blir bra med lite biomys i helgen :)

#15 - - karin:

tack för tipsen :D jag ska snart till thailand och bli borta 10 veckor så efter det någongång måste jag prova :) får jag titta in hos dig då och då och få lite inspiration ;)

#16 - - Pania:

sv; så lite så :) Du är grymt duktig!

#17 - - Emmelist:

önskar du kunde ha utställning i närheten av umeå. jag skulle köpa :D

#18 - - moa:

sv: så är det för mig också, jag blir så glad då någon säger att jag är duktig på att rita.

#19 - - Tobias:

Ingen orsak :) du är grym och förtjänar att höra det!

#20 - - Emma:

Varsegod du:) Jag målar själv så jag vet ju hur kul det är när folk uppskattar det man gör, & du har talang du:)

#21 - - vesna.blogg.se:

varsågod :)

#22 - - M I K A E L A:

sv: eftersom att bilderna var så snygga att jag "dog" ^^

#23 - - luckeboi:

Anmäl dig till veckans blogg. Jag kommer sedan välja ut de 10 som går till final :)

#24 - - ludvig:

vilken talang du har!

sjukt fina tavlor :)

#25 - - Nathalie:

Vill ni vara med på en undersökning?

Kolla in bloggen

#26 - - Alessandra:

Bara sanningens ord :)

Kommer titta in fler gånger :)

Sov gott!

#27 - - Wiwi:

läckert!!

#28 - - Malin:

Jo men det tog mig 19 år att hitta den riktiga kärleken :)

#29 - - Hibo:

Hej! Jag undrar om du gör grafitti för vi ska nämligen ha ett uf företag då vi har en monter, och vi skulle vilja ha en vägg full med grafitti med utvalda texter och figurer, Gör du sånt? Du kommer ju självklart betalt för de. Du bor väl i Stockholm?

#30 - - Nina:

Oh jag alskar kaffesmaken men borde nog egentligen ocksa kora pa te tror jag, pga av magen men du har nog ratt, det ar nog mjolken men jag skulle ALDRIG dricka rent kaffe, blaaa

#31 - - Emilia:

Den ska helt klart ha all beröm den kan få! Fortsätt med skaparglädjen!



Trevlig helg!

#32 - - Sofia:

Sv; Jasså? Vad gulligt! Jag älskar katter, är en riktig kattmänniska, hihi :)

#33 - - cecilia:

you're a good painter, :D !



ingen orsak! ha en bra dag

#34 - - E. Riley Page:

Det kan jag förstå, så sant. keep it up!

#35 - - Hassna:

sv: varsågod :))

#36 - - angel:

wow!!så läckra tavlor!!

#37 - - Katja:

hoppas du haft en bra helg :)