#1 - - angel:

denna gillar jag :)

#2 - - Cissi:

Du är så duktig! Själv har jag precis upptäckt att jag gillar att måla tavlor så har startat min egna lilla amatörtillverkning ^^ Jag har fått mycket inspiration till att testa en massa andra saker på tavlorna tex sprayfärg och silikon som du har använt dig av :P Jag älskar när det blir lite struktur i tavlorna och en så kallad 3D-effekt =)Själv har jag bara testat på att blanda sand i färg och att klistra på en massa saker kan man säga :P

Letade inspiration till mina tavlor så hittade jag din sida =) Du kanske har några bra sidor som du kan dela med dig till mig? Plus att vart köper du din sprayfärg för har inte riktigt hittat någon bra affär.



Ha det så bra tills dess!

#3 - - Art by Tina svarar::

Hej Cissi!



Kul att du hittat min konst på nätet - och att du finner inspiration i den. Det gläder mig!



Några konstnärer som inspirerar mig starkt är:

Joshua Petker

Lisa Rinnevou

Amanda Mendiant

Matthew Doubek

Rikard Ölander



Om du använder mycket sand - som ett cement liknande material - blanda i hobbylim i "smeten" så håller det bättre. Det har jag själv testat. Sedan kan man spraya över (när det torkat) med klarlack så får du en fin och hållbar yta.



En del sprayfärger har jag köpt på colorex/colorama eller vad det heter nu för tiden. Tror dom bytt namn. Pandura har också många bra färger. Eller så kan man köpa grafitti-färg. Bor man inte i någon storstad som göteborg/malmö/stockholm kan man beställa via olika nätsidor. Kommer inte riktigt ihåg vart jag köpte mina - men googla på grafittifärger så hittar du garanterat bra sidor.



Lycka till med ditt skapande! och hör gärna av dig igen. Vill du får du hemskt gärna maila dina bilder till mig - jag är nyfiken!

#4 - - joefine:

shit, ser as häftigt ut!

#5 - - tina:

WOW! häftiga tavlor (:

#6 - - lisaevelina:

gillar denna underbara färger!